Dla pacjenta

Doświadczenia pacjenta są dla nas bardzo ważne, dlatego zwracamy na nie szczególną uwagę. Wiemy, że powierzasz nam to, co najcenniejsze - swoje zdrowie. Sprawdź, w jaki sposób dbamy o to, aby Twoje doświadczenia były pozytywne.

Codziennie słuchamy głosów  pacjentów w przekazywanych nam opiniach i dostosowujemy działania do ich oczekiwań. To dla nas bardzo ważne, aby podążać za potrzebami naszych pacjentów i móc się stale rozwijać. Dzięki temu na bieżąco wprowadzamy usprawnienia w poszczególnych obszarach obsługowych. Zależy nam, żeby ścieżka obsługi była prosta i przyjazna.

Wykorzystujemy też innowacyjne technologie ułatwiające diagnostykę i leczenie.

Jesteśmy zaangażowanym zespołem. Każdego dnia pacjenci mogą liczyć na wsparcie i pomoc naszego personelu zarówno podczas wizyt w placówkach, jak i w kontakcie z doradcą na infolinii. Naszym pracownikom przyświeca cel - indywidualne i empatyczne podejście do potrzeb każdego pacjenta.

Rozwijamy sieć naszych centrów medycznych i ujednolicamy ich wizerunek, aby pacjenci czuli się w nich komfortowo.

Przewodnik pacjenta

Chcemy, aby korzystanie z naszej opieki medycznej było dla Ciebie jak najbardziej komfortowe, zarówno podczas rezerwacji usługi jak i wizyty (np. poprzez mojePZU) w placówce. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek, które ułatwią Ci korzystanie z opieki medycznej PZU Zdrowie. 

Co warto wiedzieć o koronawirusie


W trosce do zdrowie i bezpieczeństwo naszych pacjentów przygotowaliśmy e-book COVID-19. 
W e-booku znajdziesz  m.in. informacje:

  • jak chronić się przez infekcją,
  • co zrobić jeżeli pojawią się objawy choroby,
  • jakie szczepionki są akceptowane w Polsce i jaka jest ich skuteczności,
  • jak wrócić do pełnej sprawności po przebytej chorobie.

COVID – 19  zostanie z nami najprawdopodobniej na dłużej, dlatego warto wiedzieć jak najwięcej o tej chorobie i czerpać informacje ze sprawdzonych źródeł. 
E-book pobierzesz tutaj