Codziennie słuchamy głosów pacjentów w przekazywanych nam opiniach i dostosowujemy działania do ich oczekiwań. To dla nas bardzo ważne, aby podążać za potrzebami naszych pacjentów i móc się stale rozwijać. Dzięki temu na bieżąco wprowadzamy usprawnienia w poszczególnych obszarach obsługowych. Zależy nam, żeby ścieżka obsługi była prosta i przyjazna.
Stawiamy na rozwój telemedycyny, aby zawsze być blisko naszych pacjentów. Teleporady umożliwiają szybki kontakt z lekarzem i przeprowadzenie konsultacji bez konieczności wychodzenia z domu.
Wykorzystujemy też innowacyjne technologie ułatwiające diagnostykę i leczenie.
Jesteśmy zaangażowanym zespołem. Każdego dnia pacjenci mogą liczyć na wsparcie i pomoc naszego personelu zarówno podczas wizyt w placówkach, jak i w kontakcie z doradcą na infolinii. Naszym pracownikom przyświeca cel - indywidualne i empatyczne podejście do potrzeb każdego pacjenta.
Rozwijamy sieć naszych centrów medycznych i ujednolicamy ich wizerunek, aby pacjenci czuli się w nich komfortowo.
Przewodnik pacjenta
Chcemy, aby korzystanie z naszej opieki medycznej było dla Ciebie jak najbardziej komfortowe, zarówno podczas rezerwacji usługi jak i wizyty w placówce. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie kilka wskazówek, które ułatwią Ci korzystanie z opieki medycznej PZU Zdrowie.
Co warto wiedzieć o koronawirusie
W trosce do zdrowie i bezpieczeństwo naszych pacjentów przygotowaliśmy e-book COVID-19.
W e-booku znajdziesz m.in. informacje:
- jak chronić się przez infekcją,
- co zrobić jeżeli pojawią się objawy choroby,
- jakie szczepionki są akceptowane w Polsce i jaka jest ich skuteczności,
- jak wrócić do pełnej sprawności po przebytej chorobie.
COVID – 19 zostanie z nami najprawdopodobniej na dłużej, dlatego warto wiedzieć jak najwięcej o tej chorobie i czerpać informacje ze sprawdzonych źródeł.
E-book pobierzesz tutaj