II. Usługi mojeID
(opcja dla tych, którzy mają konto bankowe w Banku Pekao S.A., ING Banku Śląskim, Inteligo, mBank, Banku Spółdzielczym z Grupy BPS, BOŚ Banku, BNP Paribas, Banku Spółdzielczym w Brodnicy, Credit Agricole, Santander Bank Polska, Alior Banku, Millenium lub Velo Banku).
- Wejdź na moje.pzu.pl i kliknij Zarejestruj się.
- Na formularzu do rejestracji wpisz swoje: imię, nazwisko iPESEL. Kliknij Zarejestruj się.
- Wybierz opcję Potwierdzenie tożsamości za pomocą usługi mojeID.
- Po przekierowaniu na stronę Krajowej Izby Rozliczeniowej – wybierz bank, w którym masz konto z aktywną usługą bankowości elektronicznej.
- Zaloguj się do swojej bankowości elektronicznej.
- Na stronie banku potwierdź przekazanie danych do mojePZU. Aby potwierdzić tożsamość, bank przekaże Twoje imię, nazwisko i PESEL. Dane te muszą być identyczne z podanymi w formularzu. Zgoda dotyczy przekazania danych spółkom Grupy PZU, które są właścicielami portalu mojePZU. Gdy Twoja tożsamość zostanie potwierdzona, wyświetli Ci się dalsza część formularza rejestracji.
- Uzupełnij formularz i zaznacz oświadczenia oraz zgody. E-mail, który podasz na formularzu, będzie Twoim loginem do konta i będziemy wykorzystywany do komunikacji. Na podany e-mail wyślemy jednorazowy kod weryfikacyjny.
- e-maila lub telefonu – jeżeli te dane znajdowały się na Twojej deklaracji przystąpienia do umowy
(ten sposób wymaga dodatkowego potwierdzenia tożsamości, aby w pełni korzystać z funkcjonalności portalu)
- Wejdź na moje.pzu.pl i kliknij Zarejestruj się.
- Wprowadź swoje imię, nazwisko i PESEL.
- Podaj e-mail lub numer telefonu, aby potwierdzić swoje dane.
- Odbierz e-mail lub SMS z kodem weryfikacyjnym.
- Wpisz kod i dokończ rejestrację.
- Uzupełnij formularz i zaznacz oświadczenia oraz zgody. E-mail, który podasz na formularzu, będzie Twoim loginem do konta i będziemy go wykorzystywać do dalszej komunikacji.
- Potwierdź swoją tożsamość, aby w pełni korzystać z portalu mojePZU. Pobierz QR kod i zobacz, jak to zrobić.