Jak otrzymać zwrot kosztów za wizytę u lekarza zrealizowaną poza siecią placówek PZU Zdrowie

 

Zależy Ci na szybkiej wizycie u lekarza, niestety na infolinii dowiadujesz się, że gwarantowany w umowie termin konsultacji jest niedostępny w placówkach sieci PZU Zdrowie w Twojej okolicy.

  1. Konsultant poinformuje Cię o możliwości realizacji wizyty na swój koszt i ubieganiu się o zwrot poniesionych środków. 
  2. Po otrzymaniu zgody idź do dowolnej placówki na wizytę, której potrzebujesz. 
  3. Po wizycie wejdź na moje.pzu.pl. Jeśli nie masz jeszcze konta na portalu – zarejestruj się. Jeśli masz konto – wpisz swój adres e-mail oraz hasło. Kliknij Zaloguj się.
  4. W menu na górze strony wybierz zakładkę Opieka Medyczna.
  5. W menu rozwijanym wybierz opcję Refundacje i zwroty.
  6. W zakładce Wypełnij wniosek o zwrot kliknij Złóż Wniosek.
  7. Wybierz usługę, dla której chcesz złożyć wniosek.
  8. Wypełniaj kolejno pola:
    1. datę wykonania usługi (Data usługi) i kliknij Dodaj.
  9. Uzupełnij numer faktury, jaką otrzymałeś za usługę oraz jej koszt.
  10. Następnie w sekcji DODAJ ZAŁĄCZNIKI dodaj dokumenty potwierdzające wykonanie usługi – fakturę lub rachunek. Kliknij na Dodaj lub przeciągnij plik z dysku komputera i upuść go w wyznaczonym polu. Dopuszczalne formaty plików to: .jpg, .png, .bmp, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .ppe, .pdf, .xps, .txt, .rtf o maksymalnej wielkości 10 MB każdy. Możesz dodać maksymalnie 10 załączników.
  11. W sekcji SPOSÓB WYPŁATY wybierz interesującą Cię opcję: Przelew bankowy (dla opcji przelew bankowy wypełnij pole Nr konta) lub Poczta.
  12. Sprawdź/uzupełnij DANE KONTAKTOWE. Jeśli wszystko się zgadza kliknij przycisk WYŚLIJ. Twój wniosek zostanie przekazany do rozpatrzenia i pojawi się na liście wniosków ze statusem ZGŁOSZONY.