Jesteśmy dostępni dla Ciebie 24/7
799 698 698,
801 405 905
lub 22 505 15 48
Opłata zgodna z taryfą Twojego operatora
Inspektor ochrony danych
Mariusz Sarnecki
a. W jakich godzinach czynna jest infolinia PZU Zdrowie?
b. Jak mogę zamówić swoją dokumentację medyczną?
c. Czy do specjalisty muszę mieć skierowanie?
d. Czy skierowanie na badanie diagnostyczne spoza sieci placówek PZU Zdrowie będzie honorowane?
e. Gdzie znajdę najbliższą placówkę medyczną?
f. Czy dziecko może przyjść na wizytę lub badanie z osobą, która nie jest jego opiekunem prawnym?
g. Czy zostanę przyjęty, jeśli spóźnię się na wizytę?
h. Jakich danych potrzebuje lekarz, aby wystawić zwolnienie lekarskie?
i. Jak prawidłowo przygotować się do badań?
j. Czy PZU Zdrowie realizuje świadczenia w ramach NFZ?
k. Nie mam opieki medycznej w PZU Zdrowie. Czy mogę prywatnie skorzystać z usługi?
a. W jaki sposób mogę zarezerwować wizytę lekarską?
b. Jak zapisać się na badanie?
c. Jak umówić badania Medycyny Pracy?
d. Jak odwołać wizytę?
e. W jaki sposób mogę zamówić receptę?
f. Kiedy mogę uzyskać receptę na leki refundowane?
a. Kto może mieć dostęp do portalu mojePZU?
b. W jaki sposób mogę uzyskać dostęp do portalu mojePZU?
c. Jak uzyskam dostęp do aplikacji mobilnej mojePZU?
1. Zaloguj się swoim loginem i hasłem przypisanymi do portalu mojePZU.
2. Wpisz kod SMS przesłany na numer telefonu przypisany do Twojego konta.
3. Utwórz PIN, którym będziesz się logować do aplikacji.
d. Nie pamiętam hasła do logowania się na portal pacjenta mojePZU, co mogę zrobić?
e. Czy na portalu pacjenta mojePZU zobaczę wyniki swoich badań laboratoryjnych?
f. Jakie dokumenty z wizyty znajdę w portalu mojePZU?
1. skierowania na konsultacje specjalistyczne,
2. skierowania do pracowni diagnostycznych (na badania USG, RTG, EKG),
3. skierowania na badania laboratoryjne,
4. skierowania na zabiegi rehabilitacyjne
5. wystawione e-recepty wraz ich kodami,
6. listę zleconych badań,
7. zalecenia lekarskie z wizyty,
8. informacje o wystawionych podczas wizyty dokumentach (zaświadczenia, eZLA i inne),
9. wyniki badań laboratoryjnych (jeśli zostały wykonane w placówkach Premium PZU Zdrowie lub w punkcie pobrań naszych partnerów Diagnostyka S.A. i Synevo).
g. Dlaczego nie mam dostępu do swojej dokumentacji medycznej w portalu mojePZU?
1. umówili się przez infolinię lub mojePZU,
2. umówili się do placówki PREMIUM PZU Zdrowie.
h. Czy mogę umówić swoje dziecko przez portal mojePZU?