Jak zarezerwować w aptece leki lub produkty bez recepty przez mojePZU

 

Jeśli lekarz z placówki PZU wystawił Ci e-receptę, możesz łatwo sprawdzić, czy przepisane leki są dostępne w aptece. Aby zrealizować e-receptę, wejdź na moje.pzu.pl i zarezerwuj leki w wybranej przez siebie aptece. Powiadomimy Cię, gdy Twoja rezerwacja będzie gotowa do odbioru. Za leki zapłacisz podczas wizyty w aptece.

Jeśli potrzebujesz produktów bez recepty, ta funkcja mojePZU również jest dla Ciebie. Produkty dostępne bez recepty możesz zarezerwować razem z lekami przepisanymi na receptę lub osobno. 

 

Kto może skorzystać z tej funkcji

Z tej funkcji mogą korzystać wszyscy użytkownicy portalu mojePZU – nawet ci, którzy nie mają naszego produktu zdrowotnego. Wystarczy na swoim komputerze lub telefonie:
  • uwierzytelnić konto (jak to zrobić, dowiesz się tutaj),
  • wejść w zakładkę Opieka medyczna, a następnie Zarezerwuj produkt w aptece lub w aplikacji mobilnej – Dokumenty, a następnie e-Recepty.

Jak zarezerwować leki na receptę

  1. Wejdź na moje.pzu.pl i zaloguj się do portalu – wpisz swój  e-mail i hasło. Nie masz konta – najpierw się zarejestruj. 
  2. W menu na górze strony wybierz zakładkę Opieka medyczna, a następnie kliknij Zarezerwuj produkt w aptece.
  3. Po wybraniu właściwej e-Recepty kliknij w przycisk Zarezerwuj lek w aptece.
  4. Zaznacz zgody i kliknij Przejdź do Serwisu.
  5. Sprawdź w koszyku zarezerwowane leki (możesz zmniejszyć liczbę ich opakowań) i kliknij Dalej.
  6. Wybierz aptekę. Jeśli chcesz dodatkowo zarezerwować produkty dostępne bez recepty, wyszukaj je w wybranej aptece i dodaj do koszyka. Następnie kliknij Przejdź do podsumowania.
  7. Wpisz swoje dane (w tym kroku możesz dodać Kartę Lekową lub Kartę Apteczną) i złóż rezerwację. Powiadomimy Cię SMS-em, gdy Twoja rezerwacja będzie gotowa do odbioru w aptece. Status swojej rezerwacji sprawdzisz również w zakładce Zarezerwuj produkt w aptece.
  8. Przyjdź do apteki, opłać rachunek i odbierz zarezerwowane leki. Pamiętaj, aby zabrać ze sobą kod e-recepty i swój PESEL.

Jak zarezerwować produkty dostępne bez recepty

  1. Wejdź na moje.pzu.pl i zaloguj się do portalu – wpisz swój  e-mail i hasło. Nie masz konta – najpierw się zarejestruj.
  2. W menu na górze strony wybierz zakładkę Opieka medyczna, a następnie kliknij Zarezerwuj produkt w aptece.
  3. W zakładce Dokumenty medyczne w kafelku Zarezerwuj produkt w aptece, kliknij Zarezerwuj
  4. Wpisz kod pocztowy i zaznacz zgodę na jego udostępnienie, abyśmy mogli wyświetlić Ci apteki najbliżej Ciebie. Kliknij Przejdź do Serwisu.
  5. Wybierz aptekę. 
  6. Wyszukaj interesujące Cię produkty i dodaj je do koszyka. Następnie kliknij Przejdź do podsumowania.
  7. Wpisz swoje dane (w tym kroku możesz dodać Kartę Lekową lub Kartę Apteczną) i złóż rezerwację. Powiadomimy Cię SME-em, gdy Twoja rezerwacja będzie gotowa do odbioru w aptece. Status swojej rezerwacji sprawdzisz również w zakładce Zarezerwuj produkt w aptece.
  8. Przyjdź do apteki, opłać rachunek i odbierz zarezerwowane produkty.