Dzień przed wyznaczoną telekonsultacją pracownik recepcji może skontaktować się z Tobą, aby potwierdzić Twoją tożsamość i dane teleadresowe. Bez tych danych telekonsultacja nie może się odbyć. Dane te są potrzebne również, aby założyć Twoją dokumentację medyczną. Pracownik poprosi Cię także o podanie e-maila, na który otrzymasz niektóre dokumenty związane z wizytą. Jeśli lekarz wystawi Ci e-skierowania na dalsze badania diagnostyczne i konsultacje, znajdziesz je na swoim profilu w portalu mojePZU.
Jeśli nie masz konta na portalu mojePZU, zachęcamy Cię do jego założenia.
Zaloguj się na swój profil na portalu mojePZU. Wybierz najpierw zakładkę „Zdrowie”, a następnie:
Swoje dane – zanim lekarz rozpocznie telekonsultację, musi potwierdzić Twoją tożsamość na podstawie daty urodzenia lub PESEL-u.
Dane swojego dziecka – jeśli umawiasz na telekonsultację swoje dziecko, lekarz poprosi Cię o jego PESEL.
Dokumentację medyczną, do której chcesz się odnieść podczas telekonsultacji – np. wypisy ze szpitala, opisy badań diagnostycznych lub inne dokumenty związane z przebiegiem Twojego leczenia.
Kartkę, długopis – mogą Ci się przydać, aby zanotować ważne dla Ciebie informacje
Jeśli w trakcie telekonsultacji lekarz stwierdzi, że konieczne jest badanie lekarskie – musisz umówić się na wizytę stacjonarną w jednej z naszych placówek
Wystawione w trakcie telekonsultacji dokumenty znajdziesz na portalu mojePZU po zalogowaniu się na swój profil.
Możemy także przesłać Ci je plikiem zaszyfrowanym na Twój e-mail.
Na swoim profilu znajdziesz: