Po odbytej telekonsultacji lekarz pozostawia na portalu zalecenia, w których podsumowuje Wasze ustalenia. Jeśli potrzebujesz dodatkowej konsultacji, umów się na kolejną telekonsultację – skorzystaj z mojePZU lub zadzwoń na naszą infolinię PZU Zdrowie pod numer 801 405 905, 22 505 15 48 lub 799 698 698 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Umów się na nową telekonsultację. Skorzystaj z mojePZU lub zadzwoń na naszą infolinię PZU Zdrowie pod numer 801 405 905, 22 505 15 48 lub 799 698 698 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Prosimy o wyrozumiałość. Wyznaczona godzina telekonsultacji może nieznacznie się przesunąć: być może wcześniejsi pacjenci potrzebowali więcej czasu, niż zakłada standardowa telekonsultacja.
Od razu po zakończeniu telekonsultacji otrzymasz SMS z 4-cyfrowym kodem. Wystarczy, że podasz go w aptece wraz ze swoim numerem PESEL.
Zadzwoń na naszą infolinię PZU Zdrowie pod numer 801 405 905, 22 505 15 48 lub 799 698 698 (opłata zgodna z taryfą operatora). Nasi konsultanci przekażą Twoje zgłoszenie lekarzowi, który udzielał telekonsultacji. Wystawi on poprawne skierowanie. Otrzymasz je plikiem zaszyfrowanym na Twój e-mail lub – jeśli korzystasz z mojePZU – znajdziesz je na swoim profilu po zalogowaniu.
Zadzwoń na naszą infolinię PZU Zdrowie pod numer 801 405 905, 22 505 15 48 lub 799 698 698 (opłata zgodna z taryfą operatora). Nasi konsultanci przekażą Twoje zgłoszenie do placówki, w której realizowana była telekonsultacja. Pracownik placówki skontaktuje się z Tobą i poda kod do e-recepty.
Zwolnienia lekarskie wysyłane są elektronicznie bezpośrednio do Twojego pracodawcy. Gdy zalogujesz się na swój profil w mojePZU, znajdziesz tylko informację o wystawionym podczas telekonsultacji zwolnieniu
Sprawdź zasięg w swoim telefonie. Jeśli możesz, przejdź do innego pomieszczenia. Jeśli to nie pomoże, poinformuj lekarza o występujących zakłóceniach. Dzięki temu lekarz może wpłynąć na przebieg rozmowy. Udzieli Ci dodatkowych wyjaśnień, w razie potrzeby powtórzy informacje. Może też zasugerować, że zadzwoni raz jeszcze.
Może się zdarzyć, że lekarz będzie dzwonił do Ciebie z numeru zastrzeżonego. Jeżeli masz zablokowane połączenia z numerów zastrzeżonych, odblokuj je przed telekonsultacją.