FAQ - co mogę zrobić w następujących sytuacjach?

 

Mam pytanie związane z telekonsultacją, która już się odbyła.

Po odbytej telekonsultacji lekarz pozostawia na portalu mojePZU zalecenia, w których podsumowuje Wasze ustalenia. Jeśli potrzebujesz dodatkowej konsultacji, umów się na kolejną telekonsultację – skorzystaj z portalu mojePZU lub zadzwoń na naszą infolinię PZU Zdrowie pod numer 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Nie udało mi się odebrać telefonu od lekarza.

Umów się na nową telekonsultację. Skorzystaj z portalu mojePZU lub zadzwoń na naszą infolinię PZU Zdrowie pod numer 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).

Lekarz nie zadzwonił o umówionej godzinie

Prosimy o wyrozumiałość. Wyznaczona godzina telekonsultacji może nieznacznie się przesunąć: być może wcześniejsi pacjenci potrzebowali więcej czasu, niż zakłada standardowa telekonsultacja.

Jak mogę zrealizować e-receptę?

Od razu po zakończeniu telekonsultacji otrzymasz SMS z 4-cyfrowym kodem. Wystarczy, że podasz go w aptece wraz ze swoim numerem PESEL.

Wystawione przez lekarza e-skierowanie zawiera błąd.

Zadzwoń na naszą infolinię PZU Zdrowie pod numer 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora). Nasi konsultanci przekażą Twoje zgłoszenie lekarzowi, który udzielał telekonsultacji. Wystawi on poprawne skierowanie. Otrzymasz je plikiem zaszyfrowanym na Twój e-mail lub – jeśli korzystasz z aplikacji mojePZU – znajdziesz je na swoim profilu po zalogowaniu.

Nie mam kodu do e-recepty.

Zadzwoń na naszą infolinię PZU Zdrowie pod numer 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora). Nasi konsultanci przekażą Twoje zgłoszenie do placówki, w której realizowana była telekonsultacja. Pracownik placówki skontaktuje się z Tobą i poda kod do e-recepty.

Na moim koncie w portalu mojePZU nie ma zwolnienia wystawionego podczas telekonsultacji.

Zwolnienia lekarskie wysyłane są elektronicznie bezpośrednio do Twojego pracodawcy. Gdy zalogujesz się na swój profil w portalu mojePZU, znajdziesz tylko informację o wystawionym podczas telekonsultacji zwolnieniu

Mam problem z jakością połączenia

Sprawdź zasięg w swoim telefonie. Jeśli możesz, przejdź do innego pomieszczenia. Jeśli to nie pomoże, poinformuj lekarza o występujących zakłóceniach. Dzięki temu lekarz może wpłynąć na przebieg rozmowy. Udzieli Ci dodatkowych wyjaśnień, w razie potrzeby powtórzy informacje. Może też zasugerować, że zadzwoni raz jeszcze.

Lekarz dzwoni z numeru zastrzeżonego.

Może się zdarzyć, że lekarz będzie dzwonił do Ciebie z numeru zastrzeżonego. Jeżeli masz zablokowane połączenia z numerów zastrzeżonych, odblokuj je przed telekonsultacją.

Pokaż więcej
 
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Dowiedz się więcej w Polityce prywatności