Wizytę lekarską, teleporadę oraz badania diagnostyczne możesz umówić w wybrany przez Ciebie sposób:
- przez portal mojePZU lub aplikację mobilną mojePZU.
Jeśli jeszcze z niego nie korzystasz poznaj portal mojePZU i zobacz, jak założyć konto i wygodnie korzystać z naszej opieki medycznej. Będziesz mógł zarządzać wizytami, dodawać dokumentację medyczną, odbierać e–recepty, skierowania i zalecenia lekarskie. Wszystko w dogodnym dla Ciebie miejscu i czasie, - przez całodobową infolinią PZU Zdrowie – 801 405 905, 22 505 15 48 lub 799 698 698 (opłata zgodna z taryfą operatora). Nasi konsultanci pomogą Ci umówić dogodny dla Ciebie termin wizyty,
- bezpośrednio w placówce medycznej PZU Zdrowie - pracownik recepcji wskaże Ci dostępne terminy w danej lokalizacji.
Zastanawiasz się, z jakim specjalistą skonsultować swój problem zdrowotny? Skorzystaj z wstępnego wywiadu medycznego dostępnego w portalu mojePZU. Wystarczy, że uzupełnisz krótką ankietę, która zawiera pytania o dolegliwości i ich objawy. Dzięki algorytmom sztucznej inteligencji szacujemy prawdopodobieństwo wystąpienia poszczególnych jednostek chorobowych i wskazujemy specjalistę, z którym możesz skonsultować problem.
Jeśli chcesz skorzystać z tego rozwiązania:
- „Rozpocznij wywiad medyczny” – gdy umawiasz wizytę na mojePZU,
- lub wejdź w zakładkę „Zdrowie” z górnej belki portalu, a następnie rozpocznij „Wywiad medyczny”.
Jeżeli po przeprowadzonym wywiadzie zdecydujesz się umówić wizytę w jednej z placówek PZU Zdrowie, które są oznaczone znacznikiem Premium, możesz dołączyć wynik ankiety do wizyty. Lekarz podczas konsultacji będzie miał wgląd w udzielone przez Ciebie odpowiedzi.
Potwierdzenie umówionej wizyty otrzymasz w wybrany przez siebie sposób SMS-em lub e-mailem. Dzień przed wizytą wyślemy też SMS przypominający o wizycie.