Dla kogo
Pakiety indywidualne dla Ciebie i dziecka to skrojone w zależności od potrzeb kompleksowe rozwiązania, dzięki którym regularne dbanie o zdrowie staje się prostsze. Każdy pakiet to oferta opieki medycznej, która obejmuje konsultacje lekarzy oraz badania diagnostyczne, w tym wizyty stacjonarne w placówkach PZU Zdrowie oraz porady telemedyczne.
Dostępne są 4 warianty pakietów – sprawdź, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
Co możesz zyskać
- wizyty u lekarzy z zakresu nawet 30 specjalizacji, bez limitów i skierowań w ponad 2 400 placówkach medycznych, w 600 miastach w Polsce
- wizyty 7 dni w tygodniu bez wychodzenia z domu w formie telekonsultacji
- bezpłatne zabiegi ambulatoryjne
- nawet 360 rodzajów badań diagnostycznych - bezpłatnie lub ze zniżką
- do 40% zniżki na opiekę stomatologiczną
- szczepienie przeciwko grypie w wybranych zakresach
- nawet 30 bezpłatnych zabiegów rehabilitacyjnych
Zakresy pakietów
Pakiety występują w czterech zakresach dopasowanych do Twoich potrzeb
Mini | konsultacje lekarzy 17 specjalizacji (2 razy bezpłatnie, następne ze zniżką 20%) |
14 rodzajów badań bezpłatnie |
Podstawowy | konsultacje lekarzy 17 specjalizacji (14 specjalizacji – bezpłatnie, bez limitu; opieki podstawowej - 2 razy bezpłatnie, następne ze zniżką 20%) |
300 rodzajów badań |
Optymalny |
konsultacje lekarzy 22 specjalizacji bezpłatnie, bez limitu |
360 rodzajów badań |
Premium |
konsultacje lekarzy 31 specjalizacji
bezpłatnie, bez limitu
|
360 rodzajów badań |
Jak znaleźć placówkę i lekarza
- Kliknij tutaj , ustaw guzik Znajdź na „Placówka”, wpisz miasto i kliknij guzik „Szukaj”.
Możesz też wybrać sieć placówek: placówki Diagnostyki obrazowej, placówki PZU Zdrowie oraz placówki partnerskie. - Kliknij tutaj, ustaw guzik Znajdź na „Lekarz”, wpisz miasto lub specjalizację i kliknij „Szukaj”. Możesz także wpisać nazwisko lekarza i go wyszukać.
- Skorzystaj z aplikacji mojePZU lub zadzwoń na infolinię: 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Udaj się na wirtualny spacer po naszych placówkach:
Jak umówić się na wizytę lekarską lub badanie
- Najłatwiej zrobić to online.
Zarejestruj się na portalu mojePZU – po zalogowaniu otrzymasz dostęp do grafików przychodni i bezpośrednio umówisz dogodny termin konsultacji.
Wszystkie funkcjonalności portalu są też dostępne w aplikacji mobilnej mojePZU – pobierzesz ją z AppStore, Google Play i AppGallery.
kod QR-kodami w App Store
kod QR-kodami w sklepie Google Play
kod QR-kodami w AppGallery (Huawei)
Sprawdź co jeszcze zyskasz dzięki mojePZU
Możesz także zadzwonić pod numer 801 405 905 lub 22 566 56 66 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Jak odwołać wizytę
Jeżeli nie możesz skorzystać z wizyty lub badania w umówionym terminie – odwołaj je.
Aby nie stracić możliwości ich wykonania, zrób to nie później niż 24 godziny przed terminem przez mojePZU lub telefonicznie – 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Teleporady
- Masz problem zdrowotny, który wymaga konsultacji lekarskiej?
- Potrzebujesz porozmawiać z lekarzem o swoich dolegliwościach i omówić wyniki badań?
- Chcesz otrzymać skierowanie, receptę lub – jeśli takie będą wskazania medyczne – zwolnienie lekarskie?
Możesz to zrobić bez wychodzenia z domu – skorzystaj z naszych telekonsultacji. Dowiedz się więcej tutaj.
Pytania i odpowiedzi
- Kiedy aktywujecie mój pakiet medyczny
Twój pakiet aktywujemy do 5 dni roboczych od dnia, w którym go opłacisz. O aktywacji pakietu poinformujemy Cię w e-mailu.
- Przez jaki okres obowiązują limity na usługi w pakietach
Limity na poszczególne usługi medyczne obowiązują przez rok, czyli tyle, ile trwa umowa.
- Na jaki okres mogę zawrzeć umowę
Umowę podpisujesz na rok, bez automatycznego przedłużenia.
- Czy mogę zmienić wariant lub zakres pakietu
Niestety, nie możesz tego zrobić w trakcie umowy.
- Czy mogę rozwiązać umowę pakietu medycznego lub od niej odstąpić
W ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy możesz od niej odstąpić - nie musisz podawać nam przyczyny.
Po upływie 14 dni nie możesz już rozwiązać umowy w trakcie jej trwania.
- W jaki sposób przesłać dokumenty o odstąpieniu od umowy pakietu medycznego
Wyślij do nas pisemną rezygnację na adres:
PZU Zdrowie – Zespół Procesów Obsługi
Rondo Ignacego Daszyńskiego 4
00-843 Warszawaz dopiskiem „Rezygnacja z pakietu medycznego”.
Data stempla pocztowego na przesyłce lub data nadania potwierdzi nam datę Twojego odstąpienia.
Lub elektronicznie na adres: klient_indywidualny@pzu.pl
Wzór formularza odstąpienia od umowy jest załącznikiem nr 3 do umowy.
- W jaki sposób mogę zapłacić za pakiet medyczny
Możesz zapłacić za pakiet medyczny w serwisie mojePZU. System oferuje:
- płatności online - w formie jednorazowej (np. przelewem bankowym, Blikiem),
- płatności ratalne (e-Raty).
- Czy mogę zapłacić za pakiet medyczny w ratach
Tak, możesz zapłacić za pakiet medyczny e-Ratami. E-Raty to kredyt zawierany przez internet, który oferują nasi operatorzy płatności na rzecz klienta.
Stronami umowy kredytu są:
- klient - kupujący pakiet medyczny na mojePZU
- bank
Szczegółowe warunki przyznania kredytu oraz płatności ratalnych wraz z opisem procesu, ofertą i kosztem określa bank w regulaminie i umowie kredytu.
- Czy pakiet medyczny mogę kupić w placówce medycznej
Pakiety medyczne możesz kupić wyłącznie w serwisie mojePZU. Nie sprzedajemy ich w naszych placówkach medycznych.
- Jakie dane muszę podać, aby kupić pakiet medyczny
Potrzebujemy Twoich danych osobowych (imię, nazwisko i PESEL) i danych teleadresowych. Jeśli wybierzesz pakiet z dodatkowymi osobami (np. Pakiet medyczny dla Rodziny), musisz podać również taki sam zestaw danych dla dodatkowych osób.
- Kiedy dostanę fakturę za zakup pakietu medycznego
Fakturę prześlemy na Twój e-mail w ciągu 14 dni od daty zakupu pakietu.
- Czy możecie wystawić fakturę na firmę
Nie, faktury wystawiamy wyłącznie na osoby fizyczne, nieprowadzące działalności gospodarczej.
- Jakie dokumenty dostanę od Was, kiedy już kupię pakiet
Do 5 dni roboczych od zakupu pakietu prześlemy na Twój e-mail umowę o świadczenie usług medycznych wraz załącznikami. Są to:
- informacja o wybranym pakiecie,
- zakres,
- regulamin świadczenia usług medycznych,
- wzór formularza odstąpienia od umowy.
Do 14 dni roboczych otrzymasz od nas fakturę za zakup pakietu.
- Jak się z Wami skontaktować
Napisz do nas na: klient_indywidualny@pzu.pl
Zwiń
Dokumenty do pobrania
Inne propozycje pakietów profilaktycznych
Zdrowa kobieta
Jeśli chcesz być pewna, że właściwie dbasz o swoje zdrowie, powinnaś regularnie wykonywać badania profilaktyczne. Dzięki szerokiemu zakresowi badań laboratoryjnych m.in. sprawdzisz, czy w Twoim organizmie nie ma stanu zapalnego albo nie grozi Ci anemia, a także czy prawidłowo pracują Twoje narządy wewnętrzne (nerki, wątroba i trzustka). Dowiesz się, czy nie masz początków cukrzycy lub czy za zmiany wagi nie odpowiada nieprawidłowo pracująca tarczyca.
Oferta dla Ciebie
Zdrowy mężczyzna
Jeśli chcesz być pewien, że właściwie dbasz o swoje zdrowie, powinieneś regularnie wykonywać badania profilaktyczne. Dzięki szerokiemu zakresowi badań laboratoryjnych m.in. sprawdzisz, czy w Twoim organizmie nie ma stanu zapalnego albo nie grozi Ci anemia, a także czy prawidłowo pracują Twoje narządy wewnętrzne (nerki, wątroba i trzustka). Dowiesz się, czy nie masz początków cukrzycy lub problemów z gruczołem krokowym.
Zdrowy uśmiech
Jeśli chcesz prawidłowo dbać o higienę jamy ustnej, codzienne mycie zębów może nie wystarczyć. Kawa, herbata czy inne produkty spożywcze pozostawiają na Twoich zębach kamień i osad. Aby się go pozbyć, musisz zadbać o profilaktykę chorób zębów i dziąseł.