Dla kogo
Pakiety indywidualne to skrojone w zależności od potrzeb kompleksowe rozwiązania, dzięki którym regularne dbanie o zdrowie staje się prostsze. Każdy pakiet to oferta opieki medycznej, która obejmuje konsultacje lekarzy oraz badania diagnostyczne, w tym wizyty stacjonarne w placówkach PZU Zdrowie oraz porady telemedyczne. W wybranych pakietach możliwe jest rozszerzenie o usługi stomatologiczne i rehabilitację. Dostępne są 4 warianty pakietów – sprawdź, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
Co możesz zyskać
- wizyty u lekarzy z zakresu nawet 30 specjalizacji, bez limitów i skierowań w ponad 2 300 placówkach medycznych, w 600 miastach w Polsce
- wizyty 7 dni w tygodniu bez wychodzenia z domu w formie telekonsultacji
- bezpłatne zabiegi ambulatoryjne
- nawet 360 rodzajów badań diagnostycznych - bezpłatnie lub ze zniżką
- do 40% zniżki na opiekę stomatologiczną
- szczepienie przeciwko grypie w wybranych zakresach
- nawet 30 bezpłatnych zabiegów rehabilitacyjnych
Zakresy pakietów
Pakiety występują w czterech zakresach dopasowanych do Twoich potrzeb
Telemedyczny | konsultacje lekarzy 16 specjalizacji (2 razy bezpłatnie, następne ze zniżką 20%) |
14 rodzajów badań bezpłatnie |
Podstawowy | konsultacje lekarzy 16 specjalizacji (14 specjalizacji – bezpłatnie, bez limitu; opieki podstawowej - 2 razy bezpłatnie, następne ze zniżką 20%) |
300 rodzajów badań |
Optymalny | konsultacje lekarzy 21 specjalizacji bezpłatnie, bez limitu |
360 rodzajów badań |
Premium | konsultacje lekarzy 31 specjalizacji bezpłatnie, bez limitu |
360 rodzajów badań |
Jak znaleźć placówkę i lekarza
- Kliknij tutaj , ustaw guzik Znajdź na „Placówka”, wpisz miasto i kliknij guzik „Szukaj”.
Możesz też wybrać sieć placówek: placówki Diagnostyki obrazowej, placówki PZU Zdrowie oraz placówki partnerskie. - Kliknij tutaj, ustaw guzik Znajdź na „Lekarz”, wpisz miasto lub specjalizację i kliknij „Szukaj”. Możesz także wpisać nazwisko lekarza i go wyszukać.
- Skorzystaj z aplikacji mojePZU lub zadzwoń na infolinię: 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Udaj się na wirtualny spacer po naszych placówkach:
Jak umówić się na wizytę lekarską lub badanie
- Najłatwiej zrobić to online.
Zarejestruj się na portalu mojePZU – po zalogowaniu otrzymasz dostęp do grafików przychodni i bezpośrednio umówisz dogodny termin konsultacji.
Wszystkie funkcjonalności portalu są też dostępne w aplikacji mobilnej mojePZU – pobierzesz ją z AppStore, Google Play i AppGallery.
kod QR-kodami w App Store
kod QR-kodami w sklepie Google Play
kod QR-kodami w AppGallery (Huawei)
Sprawdź co jeszcze zyskasz dzięki mojePZU
Możesz także zadzwonić pod numer 801 405 905 lub 22 566 56 66 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Jak odwołać wizytę
Jeżeli nie możesz skorzystać z wizyty lub badania w umówionym terminie – odwołaj je.
Aby nie stracić możliwości ich wykonania, zrób to nie później niż 24 godziny przed terminem przez mojePZU lub telefonicznie – 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Teleporady
- Masz problem zdrowotny, który wymaga konsultacji lekarskiej?
- Potrzebujesz porozmawiać z lekarzem o swoich dolegliwościach i omówić wyniki badań?
- Chcesz otrzymać skierowanie, receptę lub – jeśli takie będą wskazania medyczne – zwolnienie lekarskie?
Możesz to zrobić bez wychodzenia z domu – skorzystaj z naszych telekonsultacji. Dowiedz się więcej tutaj.
Pytania i odpowiedzi
- Jakie pakiety znajdę w Waszej ofercie
W ofercie PZU Zdrowie mamy cztery rodzaje pakietów medycznych – wszystkie dostępne w serwisie mojePZU.
Pakiety różnią się ceną oraz zakresem dostępnych usług medycznych.
- Pakiet medyczny dla Ciebie
- Pakiet medyczny dla Ciebie i Partnera
- Pakiet medyczny dla Ciebie i Dziecka
- Pakiet medyczny dla Rodziny
Więcej informacji znajdziesz na PZU Zdrowie
- Kto może skorzystać z Pakietu medycznego dla Ciebie
Pakiet medyczny dla Ciebie przygotowaliśmy dla jednej dorosłej osoby – od 18 do 67 roku życia. Więcej informacji znajdziesz w Umowie o świadczeniu usług medycznych.
- Kto może skorzystać z Pakietu medycznego dla Ciebie i Partnera
Pakiet medyczny dla Ciebie i Partnera przygotowaliśmy dla dwóch dorosłych osób – od 18 do 67 roku życia.
Więcej informacji znajdziesz w Umowie o świadczeniu usług medycznych. - Kto może skorzystać z Pakietu medycznego dla Ciebie i Dziecka
Pakiet medyczny przygotowaliśmy dla jednej dorosłej osoby (od 18 do 67 roku życia) i niepełnoletniego dziecka (do 18 roku życia). Więcej informacji znajdziesz w Umowie o świadczeniu usług medycznych.
- Kto może skorzystać z Pakietu medycznego dla Rodziny
Pakiet medyczny przygotowaliśmy dla dwóch dorosłych osób (od 18 do 67 roku życia) i niepełnoletnich dzieci – maksymalnie pięciorga (do 18 roku życia). Więcej informacji znajdziesz w Umowie o świadczeniu usług medycznych.
- Ile rocznie kosztuje Pakiet medyczny dla Ciebie i jakie ma zakresy
W Pakiecie medycznym dla Ciebie mamy cztery rodzaje zakresów w różnych cenach.
- Telemedyczny - 468 zł
- Podstawowy - 828 zł
- Optymalny - 1 548 zł
- Premium - 2 508 zł
- Ile rocznie kosztuje Pakiet medyczny dla Ciebie i Partnera i jakie ma zakresy
W Pakiecie medycznym dla Ciebie i Partnera mamy cztery rodzaje zakresów w różnych cenach.
- Telemedyczny - 900 zł
- Podstawowy – 1 608 zł
- Optymalny - 3 024 zł
- Premium - 4 920 zł
- Ile rocznie kosztuje Pakiet medyczny dla Ciebie i Dziecka i jakie ma zakresy
W Pakiecie medycznym dla Ciebie i Dziecka mamy cztery rodzaje zakresów w różnych cenach.
- Telemedyczny - 984 zł
- Podstawowy - 1 716 zł
- Optymalny - 3 168 zł
- Premium - 5 040 zł
- Ile rocznie kosztuje Pakiet medyczny dla Rodziny i jakie ma zakresy
W Pakiecie medycznym dla Rodziny mamy trzy rodzaje zakresów w różnych cenach.
- Telemedyczny - 1 452 zł
- Podstawowy - 2 568 zł
- Optymalny - 4 800 zł
- Przez jaki okres obowiązują limity na usługi w pakietach
Limity na poszczególne usługi medyczne obowiązują przez rok, czyli tyle, ile trwa umowa.
- Na jaki okres mogę zawrzeć umowę
Umowę podpisujesz na rok, bez automatycznego przedłużenia.
- Kiedy mogę zacząć korzystać z usług medycznych, które mam w pakiecie medycznym
Usługi medyczne udostępnimy Ci w ciągu 5 dni roboczych od dnia, kiedy zapłacisz za pakiet.
- Czy mogę zmienić wariant lub zakres pakietu
Niestety, nie możesz tego zrobić w trakcie umowy.
- Czy mogę rozwiązać umowę pakietu medycznego lub od niej odstąpić
W ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy możesz od niej odstąpić - nie musisz podawać nam przyczyny.
Nie możesz tego zrobić, jeśli przed upływem 14 dni:- skorzystałeś z jakiejkolwiek usługi medycznej,
- umówiłeś się na usługę medycznej, z której nie skorzystałeś w wybranym terminie z przyczyn niezależnych od PZU Zdrowie.
Po upływie 14 dni nie możesz już rozwiązać umowy w trakcie jej trwania.
- W jaki sposób przesłać dokumenty o odstąpieniu od umowy pakietu medycznego
Wyślij do nas pisemną rezygnację na adres:
PZU Zdrowie – Zespół Procesów Obsługi
Ul. Konstruktorska 13
02-673 Warszawaz dopiskiem „Rezygnacja z pakietu medycznego”.
Data stempla pocztowego na przesyłce lub data nadania potwierdzi nam datę Twojego odstąpienia.
Wzór formularza odstąpienia od umowy jest załącznikiem 4 do umowy.
Zwrócimy Ci opłatę abonamentową w ten sam sposób, w jaki ją otrzymaliśmy.
- W jaki sposób mogę zapłacić za Pakiet medyczny
Możesz zapłacić za pakiet medyczny w serwisie mojePZU przez system eCard. System oferuje:
- płatności online - w formie jednorazowej (np. przelewem bakowym, Blikiem),
- płatności ratalne (e-Raty) - obsługuje je Alior Bank S.A.
- Czy mogę zapłacić za pakiet medyczny w ratach
Tak, możesz zapłacić za pakiet medyczny E-Ratami. E-Raty to usługa Alior Banku S.A. Stronami umowy kredytu są kupujący pakiet medyczny na mojePZU oraz Alior Bank S.A.
Decyzję o przyznaniu kredytu podejmuje Alior Bank S.A. Szczegółowe warunki kredytu określa Alior Bank S.A. w regulaminie oraz w umowie kredytu.
- Gdzie mogę kupić pakiet medyczny
Pakiety medyczne możesz kupić wyłącznie w serwisie mojePZU. Nie sprzedajemy ich w naszych placówkach medycznych.
- Jakie dane muszę podać, aby kupić pakiet medyczny
Potrzebujemy Twoich danych osobowych (imię, nazwisko i PESEL) i danych teleadresowych. Jeśli wybierzesz pakiet z dodatkowymi osobami (np. Pakiet medyczny dla Rodziny), musisz podać również taki sam zestaw danych dla dodatkowych osób.
- Kiedy dostanę fakturę za zakup pakietu medycznego
Fakturę prześlemy na Twój e-mail w ciągu 14 dni od daty zakupu pakietu.
- Czy możecie wystawić fakturę na firmę
Nie, faktury wystawiamy wyłącznie na osoby fizyczne, nieprowadzące działalności gospodarczej.
- Jakie dokumenty dostanę od Was, kiedy już kupię pakiet
Do 5 dni roboczych od zakupu pakietu prześlemy na Twój e-mail umowę o świadczenie usług medycznych wraz załącznikami. Są to:
- informacja o wybranym pakiecie,
- zakres,
- regulamin świadczenia usług medycznych,
- wzór formularza odstąpienia od umowy.
Do 14 dni roboczych otrzymasz od nas fakturę za zakup pakietu.
- Jak się z Wami skontaktować
Napisz do nas na: klient_indywidualny@pzu.pl
- Gdzie znajdę informacje dotyczące jak PZU Zdrowie realizuje usługi medyczne
Informacje znajdziesz na naszej stronie PZU Zdrowie
Zwiń
Dokumenty do pobrania
Inne propozycje pakietów profilaktycznych
Zdrowa kobieta
Jeśli chcesz być pewna, że właściwie dbasz o swoje zdrowie, powinnaś regularnie wykonywać badania profilaktyczne. Dzięki szerokiemu zakresowi badań laboratoryjnych m.in. sprawdzisz, czy w Twoim organizmie nie ma stanu zapalnego albo nie grozi Ci anemia, a także czy prawidłowo pracują Twoje narządy wewnętrzne (nerki, wątroba i trzustka). Dowiesz się, czy nie masz początków cukrzycy lub czy za zmiany wagi nie odpowiada nieprawidłowo pracująca tarczyca.
Oferta dla Ciebie
Zdrowy mężczyzna
Jeśli chcesz być pewien, że właściwie dbasz o swoje zdrowie, powinieneś regularnie wykonywać badania profilaktyczne. Dzięki szerokiemu zakresowi badań laboratoryjnych m.in. sprawdzisz, czy w Twoim organizmie nie ma stanu zapalnego albo nie grozi Ci anemia, a także czy prawidłowo pracują Twoje narządy wewnętrzne (nerki, wątroba i trzustka). Dowiesz się, czy nie masz początków cukrzycy lub problemów z gruczołem krokowym.
Zdrowy uśmiech
Jeśli chcesz prawidłowo dbać o higienę jamy ustnej, codzienne mycie zębów może nie wystarczyć. Kawa, herbata czy inne produkty spożywcze pozostawiają na Twoich zębach kamień i osad. Aby się go pozbyć, musisz zadbać o profilaktykę chorób zębów i dziąseł.