Dla kogo
Pakiety indywidualne to skrojone w zależności od potrzeb kompleksowe rozwiązania, dzięki którym regularne dbanie o zdrowie staje się prostsze.Z pakietu może skorzystać jedna dorosła osoba, która ukończyła 67 rok życia, ale nie przekroczyła 80 r.ż.
Każdy pakiet to oferta opieki medycznej, która obejmuje konsultacje lekarzy oraz badania diagnostyczne, w tym wizyty stacjonarne w placówkach PZU Zdrowie oraz porady telemedyczne. W wybranych pakietach możliwe jest rozszerzenie o usługi stomatologiczne i rehabilitację. Dostępne są 3 warianty pakietów – sprawdź, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.
Co możesz zyskać
-
wizyty u lekarzy nawet 25 specjalizacji w formie stacjonarnej w ponad 2 400 placówkach medycznych, w 600 miastach w Polsce
- konsultacje telemedyczne u lekarzy z zakresu 6 specjalizacji dostępne 7 dni w tygodniu
- Hot Line – telefoniczną pomoc medyczną dostępną przez cały tydzień, przez całą dobę
- bezpłatne zabiegi ambulatoryjne
- ponad 70 rodzajów bezpłatnych badań diagnostycznych
Zakresy pakietów
Pakiety występują w trzech zakresach dopasowanych do Twoich potrzeb
Standardowy | wizyty u lekarzy z zakresu 8 specjalizacji w formie stacjonarnej | ponad 70 rodzajów bezpłatnych badań diagnostycznych |
Poszerzony | wizyty u lekarzy z zakresu 14 specjalizacji | ponad 160 rodzajów badań diagnostycznych - bezpłatne lub ze zniżką |
Maksymalny | wizyty u lekarzy z zakresu 25 specjalizacji | ponad 270 rodzajów badań diagnostycznych - bezpłatne lub ze zniżką |
Jak znaleźć placówkę i lekarza
- Kliknij tutaj , ustaw guzik Znajdź na „Placówka”, wpisz miasto i kliknij guzik „Szukaj”.
Możesz też wybrać sieć placówek: placówki Diagnostyki obrazowej, placówki PZU Zdrowie oraz placówki partnerskie. - Kliknij tutaj, ustaw guzik Znajdź na „Lekarz”, wpisz miasto lub specjalizację i kliknij „Szukaj”. Możesz także wpisać nazwisko lekarza i go wyszukać.
- Skorzystaj z aplikacji mojePZU lub zadzwoń na infolinię: 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Udaj się na wirtualny spacer po naszych placówkach:
Jak umówić się na wizytę lekarską lub badanie
- Najłatwiej zrobić to online.
Zarejestruj się na portalu mojePZU – po zalogowaniu otrzymasz dostęp do grafików przychodni i bezpośrednio umówisz dogodny termin konsultacji.
Wszystkie funkcjonalności portalu są też dostępne w aplikacji mobilnej mojePZU – pobierzesz ją z AppStore, Google Play i AppGallery.
kod QR-kodami w App Store
kod QR-kodami w sklepie Google Play
kod QR-kodami w AppGallery (Huawei)
Sprawdź co jeszcze zyskasz dzięki mojePZU
Możesz także zadzwonić pod numer 801 405 905 lub 22 566 56 66 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Jak odwołać wizytę
Jeżeli nie możesz skorzystać z wizyty lub badania w umówionym terminie – odwołaj je.
Aby nie stracić możliwości ich wykonania, zrób to nie później niż 24 godziny przed terminem przez mojePZU lub telefonicznie – 801 405 905 lub 22 505 15 48 (opłata zgodna z taryfą operatora).
Teleporady
- Masz problem zdrowotny, który wymaga konsultacji lekarskiej?
- Potrzebujesz porozmawiać z lekarzem o swoich dolegliwościach i omówić wyniki badań?
- Chcesz otrzymać skierowanie, receptę lub – jeśli takie będą wskazania medyczne – zwolnienie lekarskie?
Możesz to zrobić bez wychodzenia z domu – skorzystaj z naszych telekonsultacji. Dowiedz się więcej tutaj.
Pytania i odpowiedzi
- W jaki sposób mogę zapłacić za pakiet medyczny
Możesz zapłacić za pakiet medyczny w serwisie mojePZU. System oferuje:
- płatności online - w formie jednorazowej (np. przelewem bankowym, Blikiem),
- płatności ratalne (e-Raty).
- Jakie dokumenty dostanę od Was, kiedy już kupię pakiet
Do 5 dni roboczych od zakupu pakietu prześlemy na Twój e-mail umowę o świadczenie usług medycznych wraz załącznikami. Są to:
- informacja o wybranym pakiecie,
- zakres,
- regulamin świadczenia usług medycznych,
- wzór formularza odstąpienia od umowy.
Do 14 dni roboczych otrzymasz od nas fakturę za zakup pakietu.
- Jakie dane muszę podać, aby kupić pakiet medyczny
Potrzebujemy Twoich danych osobowych (imię, nazwisko i PESEL) i danych teleadresowych. Jeśli wybierzesz pakiet z dodatkowymi osobami (np. Pakiet medyczny dla Rodziny), musisz podać również taki sam zestaw danych dla dodatkowych osób.
- W jaki sposób przesłać dokumenty o odstąpieniu od umowy pakietu medycznego
Wyślij do nas pisemną rezygnację na adres:
PZU Zdrowie – Zespół Procesów Obsługi
Rondo Ignacego Daszyńskiego 4
00-843 Warszawaz dopiskiem „Rezygnacja z pakietu medycznego”.
Data stempla pocztowego na przesyłce lub data nadania potwierdzi nam datę Twojego odstąpienia.
Lub elektronicznie na adres: klient_indywidualny@pzu.pl
Wzór formularza odstąpienia od umowy jest załącznikiem nr 3 do umowy.
- Jak się z Wami skontaktować
Napisz do nas na: klient_indywidualny@pzu.pl
- Czy mogę rozwiązać umowę pakietu medycznego lub od niej odstąpić
W ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy możesz od niej odstąpić - nie musisz podawać nam przyczyny.
Po upływie 14 dni nie możesz już rozwiązać umowy w trakcie jej trwania.
- Czy mogę zapłacić za pakiet medyczny w ratach
Tak, możesz zapłacić za pakiet medyczny e-Ratami. E-Raty to kredyt zawierany przez internet, który oferują nasi operatorzy płatności na rzecz klienta.
Stronami umowy kredytu są:
- klient - kupujący pakiet medyczny na mojePZU
- bank
Szczegółowe warunki przyznania kredytu oraz płatności ratalnych wraz z opisem procesu, ofertą i kosztem określa bank w regulaminie i umowie kredytu.
- Czy mogę zmienić wariant lub zakres pakietu
Niestety, nie możesz tego zrobić w trakcie umowy.
- Czy możecie wystawić fakturę na firmę
Nie, faktury wystawiamy wyłącznie na osoby fizyczne, nieprowadzące działalności gospodarczej.
- Kiedy dostanę fakturę za zakup pakietu medycznego
Fakturę prześlemy na Twój e-mail w ciągu 14 dni od daty zakupu pakietu.
- Czy pakiet medyczny mogę kupić w placówce medycznej
Pakiety medyczne możesz kupić wyłącznie w serwisie mojePZU. Nie sprzedajemy ich w naszych placówkach medycznych.
- Na jaki okres mogę zawrzeć umowę
Umowę podpisujesz na rok, bez automatycznego przedłużenia.
- Przez jaki okres obowiązują limity na usługi w pakietach
Limity na poszczególne usługi medyczne obowiązują przez rok, czyli tyle, ile trwa umowa.
Zwiń
Dokumenty do pobrania
Inne propozycje pakietów profilaktycznych
Zdrowa kobieta
Jeśli chcesz być pewna, że właściwie dbasz o swoje zdrowie, powinnaś regularnie wykonywać badania profilaktyczne. Dzięki szerokiemu zakresowi badań laboratoryjnych m.in. sprawdzisz, czy w Twoim organizmie nie ma stanu zapalnego albo nie grozi Ci anemia, a także czy prawidłowo pracują Twoje narządy wewnętrzne (nerki, wątroba i trzustka). Dowiesz się, czy nie masz początków cukrzycy lub czy za zmiany wagi nie odpowiada nieprawidłowo pracująca tarczyca.
Oferta dla Ciebie
Zdrowy mężczyzna
Jeśli chcesz być pewien, że właściwie dbasz o swoje zdrowie, powinieneś regularnie wykonywać badania profilaktyczne. Dzięki szerokiemu zakresowi badań laboratoryjnych m.in. sprawdzisz, czy w Twoim organizmie nie ma stanu zapalnego albo nie grozi Ci anemia, a także czy prawidłowo pracują Twoje narządy wewnętrzne (nerki, wątroba i trzustka). Dowiesz się, czy nie masz początków cukrzycy lub problemów z gruczołem krokowym.
Zdrowy uśmiech
Jeśli chcesz prawidłowo dbać o higienę jamy ustnej, codzienne mycie zębów może nie wystarczyć. Kawa, herbata czy inne produkty spożywcze pozostawiają na Twoich zębach kamień i osad. Aby się go pozbyć, musisz zadbać o profilaktykę chorób zębów i dziąseł.