Wirtualna przychodnia

Dbaj o siebie, kiedy i gdzie chcesz. Skonsultuj się z lekarzem, nie tracąc czasu na dojazd. Czas oczekiwania na telekonsultację z internistą lub pediatrą może wynieść od 1 min. do 2 h, przy czym średnio jest to 15 minut. Masz do wyboru telefon, czat lub videoczat.

Zakres usług

Konsultacje lekarskie

Potrzebujesz szybkiej porady medycznej lub leku? Nie masz czasu na wizytę lekarską? Skorzystaj z naszej oferty telekonsultacji z każdego miejsca i w wygodnej dla siebie formie.

Pomoc psychologiczna

Możesz skorzystać z pomocy niezależnie od miejsca, w którym jesteś, bez skrępowania i w przyjaznej atmosferze.

To propozycja dla osób, które potrzebują wsparcia psychologa w różnym zakresie. Otrzymasz wsparcie jeśli zmagasz się z trudnościami życiowymi, nadmiarem stresu, kryzysem w związku, problemami z dziećmi czy z brakiem motywacji, a także jeśli przeżywasz stany lękowe lub jesteś w żałobie.

 


UMÓW WIZYTĘ

Przedłużenie recepty

Przyjmujesz leki na stałe i potrzebujesz recepty bez wychodzenia z domu?

Skierowanie na badanie lekarskie

Musisz wykonać badanie i nie masz skierowania?

Chcesz omówić wyniki badań

Porozmawiaj z lekarzem o wynikach badań i dowiedz się więcej o swoim stanie zdrowia.

Jesteś za granicą i potrzebujesz konsultacji lekarskiej

Skorzystaj w pomocy lekarza szybko i wygodnie z dowolnego miejsca.

Jak to działa

  1. Wybierz specjalistę i sposób konsultacji: telefon, czat online, video czat oraz zaznacz termin i godzinę swojej wizyty. 
  2. Jeśli potrzebujesz omówić wyniki badań, uzyskać receptę – załącz niezbędne dokumenty.
  3. Po zakończonej konsultacji otrzymasz podsumowanie rozmowy i zalecenia.
  4. Otrzymałeś receptę? Zamów leki do wybranej apteki, która poinformuje Cię, gdy będą gotowe do odbioru.
  5. Masz wątpliwości i pytania? Możesz skontaktować się z Twoim lekarzem przez kolejne 24h.
nowość

Oferta dla Ciebie

Pakiety profilaktyczne

Pakiet 4 zdalnych konsultacji z psychologiem to nasza propozycja dla wszystkich osób, które chciałyby skorzystać ze wsparcia psychologa bez wychodzenia z domu.

Najczęściej zadawane pytania

  • Kto może kupić konsultację?

    E-wizytę możesz kupić dla siebie lub dla innej osoby, także dziecka. Wystarczy, że jesteś pełnoletni.

  • Jakie są sposoby płatności za telekonsultację?

    Za wizytę zapłacisz kartą płatniczą, szybkim przelewem lub BLIK.

  • Co obejmuje telekonsultacja?
    Podczas telewizyty możesz:
    • skonsultować się z lekarzem – uzyskać poradę, omówić wyniki badań,
    • a w przypadkach uzasadnionych wskazaniami medycznymi, otrzymać: skierowanie na badania, e-receptę;  e-zwolnienie lekarskie.
  • Czy aby odebrać leki muszę mieć ze sobą e-receptę?

    Aby odebrać zamówienie musisz mieć ze sobą e-receptę (wydrukowaną lub w PDF) lub 4 cyfrowy kod, który wraz z numerem PESEL daje pracownikowi apteki dostęp do Twojej e-recepty.

  • Czy ceny produktów wyświetlane na stronie zamówienia uwzględniają przysługującą mi refundację NFZ?

    Tak. Jeśli na e-recepcie jest informacja o przysługującej refundacji NFZ, wówczas wyświetlane ceny produktów zostają pomniejszone o jej wartość. Na karcie zamówienia zobaczysz informację o przysługującej refundacji.

  • Czy dokonując zakupu zamówionych produktów mogę skorzystać z ubezpieczenia lekowego?
    Tak. Skorzystanie z ubezpieczenia lekowego podczas odbioru zamówienia odbywa się standardowo. Ubezpieczenie lekowe jest uzupełnieniem refundacji NFZ – korzystając z niego nie tracisz dofinansowania NFZ. 
     
    Jeśli wybrana przez Ciebie apteka obsługuje ubezpieczenia lekowe w modelu gotówkowym, podczas odbioru zamówienia należy uiścić pełną kwotę wartości zamówionych produktów. By uzyskać zwrot środków z ubezpieczenia lekowego należy zgłosić dokonanie zakupu wraz z załączeniem odpowiednich dokumentów (formularza zgłoszeniowego, zdjęcia dowodu zakupu produktów oraz e-recepty).
  • Czy dostanę dowód zakupu leków?

    Każdy zakup w aptece jest udokumentowany paragonem lub fakturą.

  • Czy mogę zamówić tylko część przepisanych na e-recepcie produktów?
    Sam decydujesz, które leki i produkty zamówisz, a które usuniesz z koszyka. Jeśli usuniesz część produktów i złożysz zamówienie, do apteki trafią jedynie te, które pozostały w koszyku. Resztę będziesz mógł samodzielnie kupić w dowolnej aptece poza zamówieniem. 
     
    Zgodnie z obowiązującymi przepisami Pacjent, który na jednym zbiorczym wydruku informacyjnym e-recepty ma przepisanych kilka różnych leków może zrealizować zakup każdego z nich w innej aptece. W przypadku przepisania przez lekarza kilku opakowań jednego produktu (stanowiących jedną pozycję na wydruku informacyjnym e-recepty) możliwe jest osobne dokonanie zakupu pojedynczych opakowań tego produktu. W takiej sytuacji zakup drugiego i kolejnych opakowań danego produktu musi zostać dokonanye w tej samej aptece, w której zakupione zostało pierwsze opakowanie.
  • Czy można złożyć zamówienie przez wiadomość e-mail lub telefonicznie?

    Zamówienie możesz złożyć wyłącznie za pomocą Wirtualnej Przychodni.

  • Czy otrzymam fakturę za telekonsultację?

    FV otrzyma osoba fizyczna, która dokonuje płatności. Dane do faktury określisz podczas zakupu. 

  • Czy po zakończeniu konsultacji mogę skontaktować się z lekarzem, który mnie konsultował?
    Po zakończeniu telekonsultacji, lekarz pozostawia na Twoim koncie zalecenia, a w razie potrzeby e-receptę. Potrzebujesz o coś dopytać?
    Nic straconego - masz jeszcze 24 godz., aby zadać lekarzowi nurtujące Cię pytanie.  Gdy lekarz odpowie, otrzymasz od nas SMS-a. 
    Jeśli potrzebujesz kolejnej konsultacji możesz ją ponownie kupić za pośrednictwem Wirtualnej Przychodni i wybrać tego samego lub innego lekarza.
  • Czy po złożeniu zamówienia mogę zmienić aptekę odbioru?
    Po złożeniu zamówienia wybrana przez Ciebie apteka jest automatycznie dopisywana do zamówienia.
    Nie ma możliwości jej zmiany po złożeniu zamówienia.
  • Ile mam czasu na odebranie z apteki mojego zamówienia?

    Zamówienie będzie oczekiwać na odbiór przez 7 dni kalendarzowych od momentu dostarczenia go do apteki.

  • Jaka jest forma dostawy zamówionych produktów?

    Zamówione produkty będą oczekiwać na Ciebie w wybranej aptece. Kupisz je i zapłacisz za nie bezpośrednio w aptece.

  • Jaki jest czas oczekiwania na telekonsultację?

    Czas oczekiwania na telekonsultację może wynieść od 1 minuty do 2 godzin, jednak średni czas oczekiwania wynosi 15 minut.

    Co zrobić, jeśli minął czas telekonsultacji, a lekarz nie zadzwonił?

    Wizyty realizujemy na bieżąco zgodnie z wyznaczonymi terminami. Mogą jednak się zdarzyć wizyty, które wymagają dłuższej analizy stanu zdrowotnego co może spowodować nieznaczenie opóźnienie Twojej konsultacji – prosimy zaczekaj wówczas na kontakt lekarza lub wiadomość od nas. W przypadku wątpliwość zadzwoń na naszą infolinię 801 405 905 lub 22 566 55 55 – nasz konsultant sprawdzi status realizacji Twojej telekonsultacji.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Szacowany czas oczekiwania wyświetlany jest podczas składania zamówienia. Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności produktów w aptece oraz, ewentualnie, czasu dostawy produktów z hurtowni farmaceutycznej. Zwykle wynosi od 2 do 72 godzin. Na czas realizacji zamówienia wpływ może mieć również moment złożenia zamówienia - czas realizacji zamówień złożonych w weekendy lub dni świąteczne albo tuż przed tymi dniami może być nieco dłuższy niż zamówień złożonych w dni powszednie. 
     
    W wyjątkowych sytuacjach czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
  • Jak zamówić leki?

    Produkty wyświetlane w koszyku to produkty zalecone przez lekarza. Aby je zamówić wybierz aptekę w dogodnej lokalizacji, a następnie potwierdź zamówienie. O statusie Twojego zamówienia  poinformujemy Cię poprzez e-mail lub SMS.

  • Kiedy i w jaki sposób zapłacę za zamówione produkty?

    Za zakupy zapłacisz w aptece, podczas odbioru zamówienia. Akceptowane formy płatności zależą od apteki (w większości przypadków akceptowane formy to: płatność kartą oraz płatność gotówką).

  • Na jakie badania mogę otrzymać skierowanie w ramach telekonsultacji?
    Decyzję o wystawieniu skierowania podejmuje lekarz na podstawie przeprowadzonego wywiadu. 
    Lekarz może zlecić wykonanie badań laboratoryjnych oraz diagnostycznych (np. EKG, USG, echo serca). Po zakończonej konsultacji skierowanie zostanie zamieszczone na Twoim koncie.
     
    Uwaga! 
     
    W ramach telekonsultacji nie są wystawiane skierowania na badania: 
    • radiologiczne (z zakresu: TK, MRI, RTG), 
    • endoskopowe (gastroskopia, kolonoskopia itp.).
  • Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie jest gotowe do odbioru?

    O statusie Twojego zamówienia  poinformujemy Cię poprzez e-mail lub SMS.

  • Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało poprawnie złożone?

    Po poprawnym złożeniu zamówienia, na stronie wyświetli się podsumowanie złożonego zamówienia O statusie zamówienia zostaniesz poinformowany poprzez e-mail lub SMS.

Pokaż więcejZwiń

Warto przeczytać

Karmienie piersią – przystawianie dziecka do piersi
28 listopada 2024

Karmienie piersią – korzyści, nawał, przystawianie dziecka do piersi. Kiedy karmienie jest skuteczne?

4 min.
Pojemnik na próbkę moczu do badania
26 listopada 2024

Badanie moczu – rodzaje, wskazania, przygotowanie. Jak pobrać próbkę moczu do badania?

Aleksandra Szarek

Pielęgniarka

4 min.
Skaling, piaskowanie, polerowanie, fluoryzacja
21 listopada 2024

Higienizacja jamy ustnej w gabinecie – na czym polega? Skaling, piaskowanie i polerowanie

Gabriela Ciepły

Higienistka stomatologiczna

5 min.

Więcej porad