Zdrowie w męskim stylu – nowa odsłona akcji edukacyjnej PZU Zdrowie „Dla Kolegi Pytam”
Jak wskazuje nazwa Dla Kolegi Pytam, celem akcji jest dostarczenie odpowiedzi na nurtujące pytania związane z męskim zdrowiem, a tym samym zachęcenie mężczyzn do zadbania o siebie. Służy temu baza wiedzy zdrowie.pzu.pl/dlaKOLEGIpytam, gdzie poza artykułami i infografikami znajdują się filmy w formacie Q&A z ekspertami PZU Zdrowie – urologiem, ale także psychologiem, ponieważ motywacja do badań i zwalczanie przekonań jest kluczowym aspektem skuteczności profilaktyki.
Linia kreatywna tegorocznej akcji Dla Kolegi Pytam opiera się na interpretacji klasycznych motywów sztuki w kontekście profilaktyki zdrowotnej. Wygenerowane za pomocą AI dzieła prezentują współczesny wygląd oraz wąsy, czyli listopadowy symbol troski o męskie zdrowie. W mediach społecznościowych ilustracje zostały opatrzone hasłami wykorzystującymi grę słów łączących je z męską profilaktyką. Kolejne kreacje będą systematycznie publikowane na profilach społecznościowych PZU Zdrowie na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.
W komunikację akcji Dla Kolegi Pytam zaangażowali zostali także twórcy internetowi, którzy – w swoim stylu – będą zachęcać przez cały listopad do profilaktyki: Adam Ptak, Dawid Tymński, Karol Majchrzak i Potr Karwala z modowej grupy Dandycore (@dandycore), copywriter i pisarz bajek dla dzieci Marcin Malec (@macinmalec), recenzent męskich kosmetyków Filip Zaręba (@popraw_wons) i trener personalny Jakub Bednarczyk (@strongeralthete).
PZU Zdrowie jest jednym z największych ogólnopolskich operatorów medycznych. W sieci medycznej PZU Zdrowie jest: 130 placówek własnych, w tym ponad 40 pracowni diagnostyki obrazowej, 2400 placówek partnerskich w 600 miastach w Polsce, infolinia medyczna, portal pacjenta mojePZU oraz Centrum Telemedyczne. PZU Zdrowie zapewnia opiekę zdrowotną w formie ubezpieczeń i abonamentów dla firm oraz klientów indywidualnych i w ramach NFZ.