Odpowiedzialność za podatkową ocenę realizowanych zdarzeń oraz weryfikację i opiniowanie transakcji i umów z kontrahentami w obszarze aspektów podatkowych
Odpowiedzialność za monitorowanie zmian w przepisach podatkowych poprzez śledzenie aktualizacji i zmian w krajowych oraz międzynarodowych przepisach podatkowych, informowanie zarządu o ich wpływie na działalność firmy oraz dostosowywanie strategii podatkowej
Sporządzanie dokumentacji TP oraz informacji TPR dla rozliczeń wewnątrzgrupowych oraz nadzór nad polityką transakcji wewnątrzgrupowych
Prowadzenie audytów podatkowych na podstawie dokumentów księgowych
Współpraca z doradcami podatkowymi w zakresie pozyskiwania opinii, składania wniosków o wydanie interpretacji oraz benchmarków
Dbanie o zapewnienie zgodności z przepisami podatkowymi w Spółkach zależnych PZU Zdrowie poprzez przyjęcie i zastosowanie spójnej interpretacji przepisów podatkowych
Współuczestnictwo w wypracowaniu rozwiązań podatkowych, które zapewnią zgodność z regulacjami podatkowymi i jednocześnie zminimalizują ryzyka podatkowe
Wypełnianie obowiązków z zakresu raportowania schematów podatkowych zgodnie z ustawą Ordynacja podatkowa
Odpowiedzialność za wypełnienie obowiązków z obszaru cen transferowych i transakcji istotnych (zapewnienie poprawności Local file, Master File, złożenie CBC-R, CBC-P, TP-R, przygotowania raportu dla transakcji istotnych, przygotowania listy podmiotów powiązanych kapitałowo i osobowo, zebrania oświadczeń od członków zarządu, członków rad nadzorczych)
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe (ekonomia, finanse, księgowość lub pokrewne)
Min. 5 lat doświadczenia w obszarze podatków, finansów księgowości i pokrewnych dziedzin
Praktyczna znajomość przepisów prawa podatkowego w szczególności w obszarze cen transferowych (mdr) i podatków CIT
Praktyczna znajomość przepisów ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o wymianie informacji podatkowych z innymi państwami
Wysokie zdolności analityczne, umiejętność wyciągania wniosków i przedstawiania rekomendacji
Znajomość zasad zarządzania projektami i oceny projektów inwestycyjnych
Umiejętność samodzielnego analizowania i rozwiązywania problemów
Znajomość regulacji w zakresie rachunkowości
Znajomość organizacji operacji księgowych
Znajomość języka angielskiego
Mile widziana licencja doradcy podatkowego
To oferujemy
Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
Umowa o pracę
Motywujący system wynagrodzeń
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów
Coroczne konferencje i inicjatywy promujące rozwój kompetencji przyszłości, z udziałem uznanych prelegentów
Programy i działania wellbeingowe dla pracowników
2 dni w roku na wolontariat pracowniczy (możesz zrealizować autorski projekt wolontariacki lub wziąć udział w akcji zorganizowanej przez Fundację PZU)
Możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach 18 sekcji PZU Sport Team (od Badmintona – po Żeglarstwo)
Najbardziej zielone biuro w Warszawie (PZU Park) ze strefami relaksu i siłownią