motywowanie pracowników do osiągania założonych celów biznesowych
udzielanie informacji zwrotnej
bieżąca praca z członkami zespołu w celu rozwoju ich kompetencji
udział w procesie rekrutacji i wdrażanie nowoprzyjętych Liderów
delegowanie zadań i weryfikacja poziomu ich realizacji
Realizacja strategii działania CZUM poprzez osiąganie celów biznesowych jednostki takich jak efektywność, jakość (w tym jakość rozmów, wskaźnik satysfakcji i reklamacji klienta), kierowalność oraz zapewnienie zasobów niezbędnych do ich realizacji
Odpowiedzialność za przygotowywanie analiz dotyczących poziomu realizacji celów biznesowych, prognoz, planów oraz wniosków w celu ograniczania ryzyka operacyjnego i rozwoju poprzez zbieranie danych, weryfikowanie zależności między nimi, kreowanie scenariuszy i prezentowanie ich
Identyfikacja ryzyk w zakresie realizacji celów i utrzymania ciągłości biznesowej oraz podejmowanie działań mających na celu ich minimalizowanie lub eliminowanie
Współpraca z innymi Biurami PZU Zdrowie
Budowa efektywnej kultury organizacyjnej w podległym obszarze
Promowanie nowych rozwiązań w zespole
Nasze wymagania
Posiadasz minimum rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem w Contact/Call Center
Znasz i potrafisz trafnie analizować wskaźniki z obszaru obsługi Klienta
Efektywnie organizujesz czas pracy swój i swojego zespołu
Podejmujesz trafne decyzje w dynamicznym środowisku pracy
Biegle obsługujesz pakiet Microsoft Office
Masz ambicję rozwijania swoich kompetencji managerskich
Posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
Masz wyższe wykształcenie (lub w trakcie)
Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodne korzystanie z systemów/aplikacji zbudowanych w tym języku
To oferujemy
Umowa o pracę
Motywujący system wynagrodzeń
Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
Opieka medyczna w PZU Zdrowie
Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
Dostęp do bazy szkoleń cyfrowych oraz nowoczesnych platform edukacyjnych
Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników i menedżerów