Uczestnictwo wraz z Regionalnym Kierownikiem w procesie tworzenia Sieci Medycznej PZU Zdrowie
Współpraca z Infolinią PZU Zdrowie w zakresie interwencji w placówkach medycznych i realizacji zleceń jednorazowych
Uczestnictwo w wyjaśnianiu reklamacji i zgłoszeń Klientów, dotyczących realizacji świadczeń medycznych przez placówki partnerskie poprzez wyjaśnienie reklamacji w placówce partnerskiej oraz przekazanie odpowiedzi do zespołu zgłaszającego reklamację
Przygotowywanie comiesięcznych wykazów sieci medycznej PZU Zdrowie poprzez weryfikację liczby placówek własnych, nowo podpisanych umów z placówkami partnerskimi oraz umów wypowiedzianych w celu przekazania wykazu do Interesariuszy
Konstruowanie rozwiązań umożliwiających udział w ofertowaniu i realizacji kontraktów niestandardowych poprzez analizę ofert konkurencji oraz zasoby i możliwości podwykonawców
Kontrolowanie jakości procesów obsługi klientów PZU w placówkach partnerskich, uczestnictwo w projektowaniu i realizacji scoringu jakościowego i kosztowego poprzez zbieranie ofert cenowych od potencjalnych partnerów medycznych oraz wstępna weryfikacja standardów obsługi pacjenta
Współpraca z Kierownikiem Regionalnym ds. Rozwoju Sieci w zakresie zlecanych zadań poprzez m.in. weryfikację lokalnego rynku usług medycznych, przygotowywanie oraz przekazywanie dokumentów do podpisu do Dyrektora Biura, w tym umów z placówkami medycznymi oraz aneksów do umów z podwykonawcami