Powrót

Doradca ds. Obsługi Pacjenta Strategicznego

Miejscowość
Warszawa, mazowieckie
Nr ref.000019728
Publikacja2 dni temu
Termin składania aplikacji2025-02-17
Tryb pracypraca hybrydowa
Aplikuj teraz
Powrót

Podobne oferty

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna i mailowa obsługa Pacjentów Strategicznych
  • Budowanie stałych relacji z Pacjentami
  • Dbanie o wysoką jakość standardów obsługi
  • Realizowanie wskaźników efektywności, jakości i CSS

Nasze wymagania

  • Znasz język angielski w stopniu min. komunikatywnym
  • Masz min. 6 miesięczne doświadczenie w obsłudze Opieki Medycznej
  • Jesteś dyspozycyjny/a i gotowy/a pracować w dni robocze w pełnym zakresie godzin (07:00-20:00)
  • Jesteś osobą komunikatywną
  • Cechujesz się wysoką kulturą osobistą i umiejętnością dostosowania rozmowy do odbiorcy

To oferujemy

  • Praca w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami rozpoczęcia
  • Umowa o pracę
  • Motywujący system wynagrodzeń
  • Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% opłacany przez pracodawcę
  • Opieka medyczna w PZU Zdrowie
  • Zniżka pracownicza do 50% na ubezpieczenia (m. in. PZU DOM, PZU AUTO)
  • Platforma benefitowa m.in. karta sportowa, bilety do kin i teatrów, vouchery zakupowe
  • Elastyczna oferta grupowego ubezpieczenie na życie w wielu wariantach
  • Programy i działania wellbeingowe dla pracowników

Nie czekaj i zgłoś się już dziś

Aplikuj teraz